Decaydance Heaven
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Decaydance Heaven

Le 1er forum français sur le label de musique Decaydance
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : ...
Voir le deal

 

 Biographie

Aller en bas 
+15
Pete
mow~
yepgirls
Claire
Miucci
Tamara
_ Whatsername .
_VegasSkies_
Amandine
''hotter-touch)
linoa
Caroow
Cee.
Lu'
Wondergirl
19 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Cee.
Admin
Cee.



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyJeu 6 Aoû - 17:28

J'l'aime bien le nouveau moi!

Et la photo! *-* I love you
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyDim 9 Aoû - 14:54

Moi aussi je l'aime bien ^^

la photo I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Miucci
Devant la scène
Miucci



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyLun 10 Aoû - 14:42

mouai mais je préfère le bon vieux Ian I love you

sinon la photo c'est vrai qu'elle est classe
Revenir en haut Aller en bas
Claire
Dans les coulisses
Claire



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyJeu 20 Aoû - 16:37

J'adore Vegas Skies ! I love you I love you I love you

J'ai fait découvrir ce groupe à une amie, elle adore! Elle m'a même demandé de lui envoyer toutes les chansons que j'ai d'eux! (C'est à dire... 3)
Revenir en haut Aller en bas
Miucci
Devant la scène
Miucci



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyDim 30 Aoû - 23:01

c'est vrai qu'elle est magnifique *__*
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyDim 30 Aoû - 23:29

C'est ma chanson préférer du monde entier I love you
Revenir en haut Aller en bas
Miucci
Devant la scène
Miucci



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyLun 31 Aoû - 0:02

avec toutes les autres <3

I am who I am I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
yepgirls
Dans le fond de la salle
yepgirls



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 6 Nov - 23:20

Je crois que c'est une des plus belle chanson qu'ils ont fait (Vegas Skies) Je l'écoute quand j'ai un ptit coup de blues...
T'façon j'adore ce groupe et leurs chansons.
J'aime bien Take My Hands aussi Smile
Revenir en haut Aller en bas
mow~
Dans le fond de la salle
mow~



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptySam 7 Nov - 15:50

Je crois qu'on est tous d'accord pour dire que Vegas Skies est géniale !!
Moi aussi je l'écoute tout le temps quand je déprime
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyLun 1 Mar - 21:46

Mon 1'000ème messages est :

THE CAB ♥
Revenir en haut Aller en bas
Pete
Dans les coulisses
Pete



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyMer 3 Mar - 3:06

J'attend qu'une chose : Qu'ils soit plus reconnu en France, parce que franchement c'est un groupe super !
Il mérite le succes et nous on merite un concert d'eux en France !! (Ou en Belgique, car je sais qu'il y a des belges ici Wink )
Revenir en haut Aller en bas
Wondergirl
Sur scène
Wondergirl



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyMer 3 Mar - 22:11

On avait fait une photo avec Caro & Carole pour essayer de les faire venir
Alex l'a meme vue
Revenir en haut Aller en bas
Pete
Dans les coulisses
Pete



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 1:41

Trooop biien !! =D
Et vous avez eu une réponse ??
Revenir en haut Aller en bas
_ Whatsername .
Dans les loges
_ Whatsername .



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 1:49

Il avait twitté 'That's amazing!' à Carole! (:
Revenir en haut Aller en bas
Cee.
Admin
Cee.



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 2:48

Lisa a écrit:
Mon 1'000ème messages est :

THE CAB ♥

J'aime! x)


Et sinon, Alex avait répondu aussi sur Formspring qu'il voulait venir en France & Australie, entre autres, mais que c'était pas lui qui choisissait! :/
Revenir en haut Aller en bas
Pete
Dans les coulisses
Pete



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 3:10

Troop biien !! =D

Dommage qu'ils choissise pas xD
Mais s'ils veulent venir c'est un début Wink
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 15:20

Mais cela dit on pourrait faire en sorte qu'ils deviennent plus reconnu en envoyant es mails à des magazines ou des chaines TV ou des chose comme ça moi j'ai déjà envoyer à Rock One et à une chaine Suisse.
Enfin si on veut que ça bouge faut qu'on prennent des initiative à mon avis et pplus on sera nombreux à faire des demande plus ça risque de marcher enfin ça c'est mon point de vue voilà ^^
Revenir en haut Aller en bas
Cee.
Admin
Cee.



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 16:26

J'suis d'accord avec toi Lisa! x) Mais y'a déjà des files qui s'occupent de leur promotion, sur Paris. M'enfin, j'pense qu'elles ont abandonné, le blog est un peu mort. >< Mais elles avaient distribuer des flyers et tout. ^^

Enfin moi, pour faire la promotion de The Cab, y'a pas de problème! xDDDD (Rock One avait publié ma lettre ou j'en parlais! xDDD)
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 16:28

Moi d'où je suis ce serai compliquer mais on pourrai aussi faire un blog ou des trucs comme ça enfin y aller peu à peu xD
Revenir en haut Aller en bas
Spunk.R
Dans les coulisses
Spunk.R



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 16:53

c'est une super idée! parce qu'ils méritent vraiment d'être connu
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 17:13

Moi je veux bien crée un blog et vous pourrez me donner toutes vos proposition enfin si ça vous tente ^^
Revenir en haut Aller en bas
Spunk.R
Dans les coulisses
Spunk.R



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 17:39

ouais ca peut être bien Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Cee.
Admin
Cee.



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 18:18

Ok! (:

On va se démener pour les faire connaitre! (Comme HCR! xD)
Revenir en haut Aller en bas
_VegasSkies_
Dans les coulisses
_VegasSkies_



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 18:21

Je suis à fond là xD
Revenir en haut Aller en bas
Cee.
Admin
Cee.



Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 EmptyVen 5 Mar - 18:38

Mais moi aussi!!! xDD
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Biographie - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Biographie   Biographie - Page 3 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Biographie
Revenir en haut 
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
 Sujets similaires
-
» Biographie
» Biographie
» Biographie
» Biographie
» Biographie

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Decaydance Heaven :: Decaydance's Religion :: The Cab-
Sauter vers: